W Programie Poleceń Zakupu chcemy Cię zachęcić do polecania zakupu w naszym portalu https://wygodnie.pl/ z wykorzystaniem indywidualnego linku.
Chęć przystąpienia do Programu Poleceń Zakupu deklarujesz w wiadomości e-mail, którą wysyłasz na adres współpraca@wygodnie.pl lub poprzez wypełnienie elektronicznego formularza na naszej stronie.
Rejestracja do PPZ jest czynnością jednorazową. Oznacza to, że w czasie obowiązywania Programu Poleceń Zakupu możesz wielokrotnie polecać zakup z wykorzystaniem tego samego indywidualnego linku. Rejestrację w Programie PPZ potwierdzamy poprzez podpisanie Porozumienia o Współpracy.
Link przekazujesz dowolnej osobie w dowolnej formie, tj.: rodzinie, znajomym, poprzez media społecznościowe, sms, pocztę elektroniczną. Tylko od Ciebie zależy jak to zrobisz.
Osoba korzystająca z polecenia zawiera dowolną umowę ubezpieczenia za pośrednictwem Twojego indywidualnego linku polecającego.
Wypłacimy Ci bonus w za skutecznie zwarte umowy ubezpieczenia za pośrednictwem Twojego indywidualnego linku Wygodnie.pl.
2. Kto może przystąpić do Programu Poleceń Zakupu?