Wypełnij krótki formularz
Na podstawie wprowadzonych danych otrzymasz dedykowane dla Ciebie, aktualne oferty ubezpieczycieli, dopasowane do Twojego zapytania.
Wybierz ofertę, spełniającą Twoje potrzeby
Porównując ceny i zakres dostępnych polis zdecydujesz, która z nich jest dla Ciebie najbardziej korzystna. Poza podstawowymi informacjami o produktach zyskasz dostęp do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, które pozwolą Ci zapoznać się ze szczegółami umowy. Po tak przeprowadzonej analizie zaznaczasz wybraną ofertę i klikasz na polecenie „Kup online”.
Wprowadź swoje dane osobowe – i dokonaj wyboru płatności
Wybrałeś ofertę. Czas na wprowadzenie danych osobowych, które zostaną naniesione na polisę. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i wyborze metody płatności zostaniesz przekierowany do bezpiecznego serwisu płatniczego, który pozwoli sfinalizować zakup polisy.
Opłać polisę i pobierz gotowy dokument
Polisę otrzymujesz w momencie opłacenia wyliczonej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. Do dyspozycji masz dwie formy płatności:
Pamiętaj – umowa ubezpieczeniowa wchodzi w życie dopiero w chwili opłacenia pierwszej składki!
Niezależnie od polisy wysłanej drogą mailową, jeśli potrzebujesz dokumentu w formie papierowej np. do przedłożenia w banku z informacją o cesji, przygotujemy ją dla Ciebie i wyślemy pocztą tradycyjną. Jeśli zachodzi taka potrzeba prosimy o złożenie dodatkowej dyspozycji drogą mailową lub przez telefon.