Jak kupić polisę?

Wypełnij krótki formularz

Na podstawie wprowadzonych danych otrzymasz dedykowane dla Ciebie, aktualne oferty ubezpieczycieli, dopasowane do Twojego zapytania.

wypełnij formularz

Wybierz ofertę, spełniającą Twoje potrzeby

Porównując ceny i zakres dostępnych polis zdecydujesz, która z nich jest dla Ciebie najbardziej korzystna. Poza podstawowymi informacjami o produktach zyskasz dostęp do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, które pozwolą Ci zapoznać się ze szczegółami umowy. Po tak przeprowadzonej analizie zaznaczasz wybraną ofertę i klikasz na polecenie „Kup online”.

wybierz ofertę

Wprowadź swoje dane osobowe – i dokonaj wyboru płatności

Wybrałeś ofertę. Czas na wprowadzenie danych osobowych, które zostaną naniesione na polisę. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i wyborze metody płatności zostaniesz przekierowany do bezpiecznego serwisu płatniczego, który pozwoli sfinalizować zakup polisy.

wprowadź dane

Opłać polisę i pobierz gotowy dokument

Polisę otrzymujesz w momencie opłacenia wyliczonej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. Do dyspozycji masz dwie formy płatności:

  • karta kredytowa lub przelew internetowy za pośrednictwem sprawdzonych, w pełni bezpiecznych serwisów płatniczych eCard, Przelewy24 lub Sofort
  • przelew tradycyjny w formie wypełnionego druku, który możesz zrealizować w wybrany przez Ciebie sposób.
opłać polisę

Pamiętaj – umowa ubezpieczeniowa wchodzi w życie dopiero w chwili opłacenia pierwszej składki!

Niezależnie od polisy wysłanej drogą mailową, jeśli potrzebujesz dokumentu w formie papierowej np. do przedłożenia w banku z informacją o cesji, przygotujemy ją dla Ciebie i wyślemy pocztą tradycyjną. Jeśli zachodzi taka potrzeba prosimy o złożenie dodatkowej dyspozycji drogą mailową lub przez telefon.