Jak kupić polisę?

wypełnij formularz

Wypełnij krótki formularz

Na podstawie wprowadzonych danych otrzymasz dedykowane dla Ciebie, aktualne oferty ubezpieczycieli, dopasowane do Twojego zapytania.

wypełnij formularz
wybierz ofertę

Wybierz ofertę, spełniającą Twoje potrzeby

Wybierz ofertę, spełniającą Twoje potrzeby. Porównując ceny i zakres dostępnych polis zdecydujesz, która z nich jest dla Ciebie najbardziej korzystna. Poza podstawowymi informacjami o produktach zyskasz dostęp do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, które pozwolą Ci zapoznać się ze szczegółami umowy. Po tak przeprowadzonej analizie zaznaczasz wybraną ofertę i klikasz na polecenie „Kup online”.

wybierz ofertę
wprowadź dane

Wprowadź swoje dane osobowe – i dokonaj wybory płatności

Wybrałeś ofertę. Czas na wprowadzenie danych osobowych, które zostaną naniesione na polisę. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól i wyborze metody płatności zostaniesz przekierowany do bezpiecznego serwisu płatniczego, który pozwoli sfinalizować zakup polisy.

wprowadź dane
opłać polisę

Opłać polisę i pobierz gotowy dokument

Polisę otrzymujesz w momencie opłacenia wyliczonej składki ubezpieczeniowej lub jej raty. Do dyspozycji masz dwie formy płatności:

  • karta kredytowa lub przelew internetowy za pośrednictwem sprawdzonych, w pełni bezpiecznych serwisów płatniczych eCard, Przelewy24 lub Sofort
  • przelew tradycyjny w formie wypełnionego druku, który możesz zrealizować w wybrany przez Ciebie sposób.

Pamiętaj – umowa ubezpieczeniowa wchodzi w życie dopiero w chwili opłacenia pierwszej składki!

Po zarejestrowaniu opłaty otrzymasz gotową, podpisaną polisę z numerem, pieczątką Multiagencji Wygodnie.pl reprezentującej Towarzystwo Ubezpieczeniowe i kopią OWU. Niezależnie od polisy wysłanej drogą mailową, jeśli potrzebujesz dokumentu w formie papierowej np. do przedłożenia w banku z informacją o cesji, przygotujemy ją dla Ciebie i wyślemy pocztą tradycyjną.

wydrukuj dokument