Polityka bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo oferty

Wszystkie towarzystwa ubezpieczeniowe działające na polskim rynku są nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego, instytucję czuwającą nad bezpieczeństwem finansowym poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych oraz dbającą o to, by zakłady ubezpieczeń wywiązywały się ze swoich zobowiązań stosunku do swoich klientów.

Wszystkie zakłady ubezpieczeń, których produkty dostępne są w serwisie Wygodnie.pl posiadają aktualną licencję KNF na działalność ubezpieczeniową. Listę wszystkich licencjonowanych towarzystw ubezpieczeniowych znajdziesz na stronach internetowego serwisu Komisji Nadzoru Finansowego.

Bezpieczeństwo serwisu

Na mocy podpisanych umów agencyjnych z zakładami ubezpieczeń wpłacane na rachunek Wygodnie.pl składki ubezpieczeniowe (za zakupione w serwisie polisy) traktowane są jako składki wpłacone danemu towarzystwu ubezpieczeniowemu.

Bezpieczeństwo danych osobowych

Twoje dane osobowe przekazywane w trakcie dokonywania transakcji są przechowywane w systemie serwisu Wygodnie.pl i podlegają ścisłemu nadzorowi. W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych klientów serwis Wygodnie.pl korzysta z szeregu wysokiej klasy zabezpieczeń - w tym z protokołu SSL (Secure Socket Layer) - uniemożliwiających dostęp do danych osobowych przez jednostki niepowołane.

SSL to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki klienta i ich dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer. Również informacje wysyłane z serwera do klienta są zabezpieczane w ten sam sposób. Protokół SSL zapewnia poufność informacji i gwarantuje, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między klientem serwisu, a bankiem rozliczającym transakcje zawarte w serwisie Wygodnie.pl.

Bezpieczeństwo płatności

Wszystkie płatności dokonywane w serwisie Wygodnie.pl są bezwzględnie bezpieczne. W celu zagwarantowania klientom najwyższego poziomu obsługi płatności, Wygodnie.pl korzysta z serwisu eCard S.A., Przelewy24 i Sofort, umożliwiających dokonywanie bezpośrednich płatności z kont w następujących bankach: Alior Bank, ING, Credit Agricole, BOŚ, KB, Meritum Bank, Raiffeisen Bank, Deutsche Bank, Inteligo, mBank, Millenium Bank, Nordea, Bank Zachodni WBK, Bank BPH, PKO BP, Citibank Handlowy, Toyota Bank, Eurobank, Plus Bank, Bank Pekao, Idea Bank oraz płatności przy pomocy kart: Visa, MasterCard, oraz American Express.

Składki ubezpieczeniowe klientów serwisu przekazywane są do poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych w trybie określonym w umowach zawieranych przez Wygodnie.pl z towarzystwami ubezpieczeniowymi.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących bezpieczeństwa transakcji zawieranych za pośrednictwem serwisu skontaktuj się z naszym biurem pod numerem telefonu 0-22 201 9001, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00